Vergelijking was duidelijk

Vond het prettig, de vergelijking is duidelijk, de keuze is vrij

Heel overzichtelijk

Na invullen van gegevens krijg je een duidelijk overzicht. Je kunt vrij gemakkelijk een keuze maken. Prima site

Duidelijk en overzichtelijk

Prettig

Goede website met keuze van de leverancier

Enige probleem was dat we eigenlijk een postadres in België wilden ingeven (Yentl zijn thuisadres, Yentl is Belgische student aan de universiteit Leiden : Sterrenkunde) maar niet voorbij de postcode geraakten die enkel Nederlandse postcodes toeliet.

Een goede bemiddelaar met een keurige afhandeling

Na het afsluiten van mijn energiecontract via Keuze.nl bij de leverancier GreenChoice, bleek dat de afgesproken Electra tarieven door GreenChoice (zonder overleg/aankondiging) in het contract waren verhoogd? Niet leuk natuurlijk!! Ik heb direct contact opgenomen met Keuze.nl, waar ik keurig geholpen werd door de medewerker. Deze heeft direct actie ondernomen, door aan de bel te trekken bij GreenChoice. Hoewel het op jaarbasis om een klein substantieel verschil ging, was deze (grote) speler op de energiemarkt niet bereid de de fout te herstellen met het argument dat de tarieven 24 uur na bevestiging gewijzigd waren, en dat ik dan gewoon kon annuleren. Maar Keuze.nl ziet de onrechtvaardigheid, welke hier plaats vindt en laat dit niet gebeuren, zij keren hun beste wang toe aan hun klant en compenseren het verschil. Kijk en dat noem ik nu een super klantvriendelijke organisatie! "Keuze.nl" beloofd niet alleen, maar "doet" ook wat beloofd is. Ik zou willen zeggen neem ook deze informatie mee in al uw vergelijkingen! Tot slot dank ik Keuze.nl voor deze klantvriendelijke oplossing, waar ik zeer over te spreken ben!

Bijzonder makkelijk

Het koste mij nauwelijks enige moeite om tot een eind resultaat te komen, wel even wat gegevens bijelkaar zoeken en klaar is . . . .

VOORAL DUIDELIJK !

Alle kosten zijn duidelijk en gespecificeerd weergegeven. Op basis van deze specificaties kon ik een keuze maken wat voor leverancier voor mij de beste keuze was.

Uitstekende service en reactie snelheid

Medewerker Melvin heeft mij geholpen met een probleem en heeft dit bijzonder klant vriendelijk opgelost !!

heerlijk bezuinigen

ik schrok van het nieuwe termijn bedrag van mijn huidige leverancier en dit was een prima aanbieding

Heel duidelijk

Overzichtelijk en goed te vergelijken

Ging gemakkelijk

Ging heel gemakkelijk het aanvragen

Makkelijk, snel en overzichtelijk

Ik ben op zoek naar een nieuwe energieleverancier. Voorkeur ging uit naar United Consumers. Via de website van UC kon ik geen goede aanbieding vinden. Wel via Keuze.nl.

Overzichtelijke aanbiedingen

Een paar sites bezocht en deze kwam voor mij het meest duidelijk over.

Een uitstekende kwaliteit en erg duidelijk omschreven.

Ja prima,heel duidelijk we zijn erg tevreden.

Super snel keuze kunnen maken

Goede tips en aandachtspunten die belangrijk zijn bij het maken van de keuze vd overstap!!! Waarvoor hartelijk bedankt :) ;)

Gewoon goed

Snel en duidelijk

duidelijk en snel

het gemak van telefonisch contact

Prima overzicht

Helpt om in ‘het oerwoud’ van energieaanbieders een keus te maken die het beste past.

Makkelijk en snel

Snel en makkelijk een vergelijking kunnen maken

Overzichtelijk en snel een goed advies

Wat een fijne website. Werkt overzichtelijk en met een paar gegevens krijg je de beste keuze voor jou. Ik ben er blij mee!

Goede vergelijking en tarieven die kloppen.

Het is heel eenvoudig om de tarieven te vergelijken. Op sommige vergelijkingssites koen de tarieven niet overeen met de werkelijkheid maar hier wel. Verder alles snel geregeld.

De aanbieding was zelfs goedkoper dan de aanbieder zelf had voorgesteld

Duidelijke, overzichtelijke site

Hele goede keus!!!

Minn ervaring met Keuze.nl pakt heel voordelig uit voor mij!!

Uitstekende ervaring

Op de site kan je super eenvoudig de aanbiedingen vergelijken.. Na de keuze is alles snel geregeld.

Goedkoper contract

Alles ging soepel